Πολιτική επιστροφών

Πολιτική επιστροφών

Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με το εξατομικευμένο προϊόν σας, σας προσφέρουμε 100% εγγύηση ικανοποίησης. Στο συντομότερο δυνατό χρόνο θα ξαναφτιάξουμε το προϊόν σας με μια νέα φωτογραφία.
Για τα μη εξατομικευμένα προϊόντα, προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων εντός 15 ημερών χωρίς ερωτήσεις.

ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Εάν το προϊόν σας υπέστη ζημιά κατά τη μεταφορά ή δεν ταιριάζει με την παραγγελία σας, ενημερώστε μας μέσω e-mail εντός 48 ωρών από την παράδοση.
Στείλτε μας στο e-mail μια φωτογραφία του πακέτου (με ορατή ετικέτα) και το προϊόν που έχετε λάβει, όπου δείχνει σαφώς τη ζημιά.

Θα αντιμετωπίσουμε κατά προτεραιότητα το παράπονό σας και ζητούμε συγνώμη για την αναστάτωση.

ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΠΟ ΑΓΟΡΑ

Μπορείτε να κάνετε ανάληψη από την αγορά εντός 14 ημερών από την παράδοση. Πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν και έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε αντικατάσταση για άλλο προϊόν ή επιστροφή χρημάτων για την τιμή αγοράς του προϊόντος.

Το αντικείμενο που θέλετε να επιστρέψετε πρέπει να είναι άθικτο, στην αρχική και μη κατεστραμμένη συσκευασία με όλο τον παρεχόμενο εξοπλισμό. Διαφορετικά, η αξίωση θα απορριφθεί ή θα επιλυθεί μόνο εν μέρει.

Εντός 14 ημερών από την παράδοση, συμπληρώστε τη φόρμα στον σύνδεσμο για ανταλλαγή ή επιστροφή χρημάτων Η ενημερώστε μας μέσω e-mail σχετικά με την πρόθεσή σας να αποσυρθείτε από την αγορά.

Αμέσως μετά την υποβολή της φόρμας, θα λάβετε στο e-mail επιβεβαίωσης με κωδικό ανάκτηση, ο οποίος πρέπει να αναγράφεται στο πακέτο μαζί με τα δεδομένα σας. Εάν δεν λάβατε τον κωδικό ανάκτηση, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail.

Πριν από την αποστολή του προϊόντος σε εμάς, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την επιβεβαίωση παραγγελίας ή το τιμολόγιο που λάβατε μέσω e-mail τη στιγμή της παραγγελίας, ότι έχετε αγοράσει το προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση που στείλετε ένα προϊόν που δεν είναι δικό μας, δεν είμαστε υπεύθυνοι για το σφάλμα σας και δεν θα επιστρέψουμε το πακέτο.

Σας συμβουλεύουμε να διατηρήσετε την απόδειξη, η οποία θα σας εκδοθεί κατά την επιστροφή του προϊόντος. Σε περίπτωση χαμένου δέματος, θα εξακολουθήσουμε να μπορούμε να επιλύσουμε την αξίωσή σας βάσει της απόδειξης παράδοσης μέσω του αριθμού παρακολούθησης.

Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη. Δέματα με αντικαταβολή δεν γίνονται δεκτά.

Μόλις το τμήμα παραπόνων λάβει το πακέτο σας, ένα νέο προϊόν θα σταλεί γιά αντικατάσταση ή το ποσό πληρωμένο για προϊόν θα επιστραφεί εντός 8 εργάσιμων ημερών.

Λίστα προϊόν για τα οποία η απόσυρση από την αγορά είναι περιορισμένη ή δεν είναι δυνατή:

  • Καθαριστικά, στιλβωτικές πάστες,…Το προϊόν μπορεί να επιστραφεί μόνο εάν το προστατευτικό φύλλο / στεγανοποιητικό δεν έχει αφαιρεθεί και δεν έχει ανοίξει και χρησιμοποιηθεί ακόμη.
  • Μαγιό, εσώρουχα: Τα μαγιό και τα εσώρουχα δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής.
  • Ηλεκτρονικό βιβλίο: Ένα ηλεκτρονικό βιβλίο είναι πνευματική ιδιοκτησία που δεν μπορεί να επιστραφεί ουσιαστικά (μπορεί να μεταφερθεί ή να αντιγραφεί), επομένως δεν είναι δυνατό να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε την τιμή αγοράς για αυτό το είδος.
  • Σετ, προϊόντα με πολλά αντικείμενα: Δεν είναι δυνατή η μερική επιστροφή μεμονωμένων προϊόντων από το σετ. Το αίτημα Mystery box θα γίνει αποδεκτό και θα επιλυθεί μόνο εάν επιστρέψετε ολόκληρο το περιεχόμενο του κουτιού.
  • Δώρο: Δεν είναι δυνατή αίτηση για προϊόντα που λαμβάνετε ως δώρο.

ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΣΗ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΛΥΘΟΥΝ ΠΛΗΡΗΣ

ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Εάν το αντικείμενο είναι σπασμένο ή δεν λειτουργεί σωστά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την 2ετή εγγύηση σε όλες τις ηλεκτρονικές συσκευές στην προσφορά μας.

Η εγγύηση δεν ισχύει στην περίπτωση:

– πρόκλησης ζημιών στο προϊόν

– φθορά λόγω χρήσης

– λάθη που προκύπτουν από ακατάλληλη και απρόσεκτη χρήση του αντικειμένου

Το αντικείμενο που θέλετε να επιστρέψετε πρέπει να είναι άθικτο, στην αρχική και μη κατεστραμμένη συσκευασία με όλο τον παρεχόμενο εξοπλισμό. Διαφορετικά, η αξίωση θα απορριφθεί ή θα επιλυθεί μόνο εν μέρει.

Συμπληρώστε τη φόρμα στον σύνδεσμο για ανταλλαγή  Η ενημερώστε μας μέσω e-mail

Αμέσως μετά την υποβολή της φόρμας, θα λάβετε στο e-mail επιβεβαίωσης με κωδικό ανάκτηση, ο οποίος πρέπει να αναγράφεται στο πακέτο μαζί με τα δεδομένα σας. Εάν δεν λάβατε τον κωδικό ανάκτηση, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail.

Πριν από την αποστολή του προϊόντος σε εμάς, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την επιβεβαίωση παραγγελίας ή το τιμολόγιο που λάβατε μέσω e-mail τη στιγμή της παραγγελίας, ότι έχετε αγοράσει το προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε περίπτωση που στείλετε ένα προϊόν που δεν είναι δικό μας, δεν είμαστε υπεύθυνοι για το σφάλμα σας και δεν θα επιστρέψουμε το πακέτο.

Σας συμβουλεύουμε να διατηρήσετε την απόδειξη, η οποία θα σας εκδοθεί κατά την επιστροφή του προϊόντος. Σε περίπτωση χαμένου δέματος, θα εξακολουθήσουμε να μπορούμε να επιλύσουμε την αξίωσή σας βάσει της απόδειξης παράδοσης μέσω του αριθμού παρακολούθησης.

Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη. Δέματα με αντικαταβολή δεν γίνονται δεκτά.

Μόλις το τμήμα παραπόνων λάβει το πακέτο σας, ένα νέο προϊόν θα σταλεί γιά αντικατάσταση εντός 8 εργάσιμων ημερών.

ΜΟΝΟ ΑΙΤΗΣΗ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΠΙΛΥΘΟΥΝ ΠΛΗΡΗΣ